چه جوری در تهران شعبه تامین اجتماعی مرتبط با محل کارمان را پیدا کنیم؟

    سازمان تامین اجتماعی در شهرهای بزرگ دارای شعبه‌های متعددی است. هر شعبه مسئول رسیدگی به امور کسب‌وکارهایی است که در محدوده جغرافیایی مشخص شده برای آن شعبه فعالیت می‌کنند. به همین خاطر پس از استقرار کسب‌وکارتان در هر محل، لازم است تا شعبه تامین اجتماعی مرتبط با محل کار خود را شناسایی کنید و از آن پس برای انجام امور بیمه‌ای به شعبه مذکور مراجعه کنید.

    در صورت جابجایی محل کسب‌وکار از منطقه جغرافیایی یک شعبه به منطقه جغرافیایی شعبه‌ای دیگر شما باید این جابجایی را به اطلاع شعبه اولیه خود برسانید تا برای انتقال پرونده کارگاه شما به شعبه‌ای که مسئول منطقه جغرافیایی محل استقرار جدید کسب‌وکار شما است، اقدامات لازم صورت پذیرد.

    برای شناسایی شماره شعبه تامین اجتماعی مرتبط با محل استقرار کسب‌وکار خود در شهر تهران می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید:

    • تصویر نقشه محدوده شعب اداره کل تامین اجتماعی تهران بزرگ را دریافت کنید
    • تصویر دریافت شده را در یک نرم‌افزار مشاهده عکس که امکان بزرگنمایی تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهد مشاهده کنید
    • نشانی تقریبی محل استقرار کسب‌وکار خود را بر روی نقشه پیدا کنید
    • رنگ زمینه نقشه در محل استقرار کسب‌وکارتان را به خاطر بسپارید، سپس با دقت به ناحیه‌ای از نقشه که رنگ زمینه مشابه دارد، شماره شعبه را که با اعداد درشت بر روی منطقه‌ی مشخص شده با این رنگ زمینه درج شده، پیدا کنید

    با مشخص شدن شماره شعبه به دو روش می‌توانید نشانی شعبه مورد نظر را بیابید:

    • مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir) (توجه: برای دسترسی به خدمات این درگاه باید قبلا در آن ثبت‌نام کرده باشید):
      • در منوی اصلی درگاه خدمات الکترونیکی گزینه "بیمه‌شدگان > خدمات عمومی > لیست تمامی مراکز" را انتخاب کنید
      • در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، نوع مرکز را "شعبه" و نام شهر را "تهران" تنظیم کرده و کلید جستجو را انتخاب کنید. فهرست کلیه شعبه‌های تامین اجتماعی تهران به همراه اطلاعات تماس آنها در اختیارتان قرار می‌گیرد
    • مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی (www.tamin.ir):
      • در منوی اصلی وب سایت گزینه استان‌ها را انتخاب کنید
      • در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، بر روی تصویر نقشه محل استان تهران را انتخاب کنید
      • در فهرستی که از مراکز استان انتخاب شده ظاهر می‌شود "شعبه" را انتخاب کنید
      • با انتخاب شعبه مورد نظر از میان فهرست شعبه‌های نمایش داده شده، نشانی و اطلاعات تماس شعبه در اختیارتان قرار می‌گیرد

    توجه کنید که در اطلاعات درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی (www.tamin.ir) امکان فراخوانی نشانی شعبه در نقشه گوگل بر روی تلفن همراه نیز در نظر گرفته شده. بنابراین در صورت نیاز می‌توانید با فراخوانی نقشه گوگل، مسیر رسیدن از نقطه‌ای که در آن قرار دارید تا شعبه مورد نظر را بر روی نقشه مشاهده کنید.

    آیکون مشاهده نشانی در نقشه گوگل در اطلاعات شعبه در سایت تامین اجتماعی

    برای یافتن شعبه مرتبط با محل استقرار کسب‌وکارتان در دیگر شهرهای بزرگ توصیه می‌کنیم با استفاده از اطلاعات تماس موجود در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی، با یکی از شعب مستقر در شهر مورد نظر تماس تلفنی بگیرید و با ارائه نشانی خود، شماره شعبه مرتبط با محل استقرارتان را از شعبه مذکور جویا شوید.

    اگر هنگام انجام مراحل کار به مشکل برخوردید ...

    ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا مراحل انجام هر روال را به کامل‌ترین شکل ممکن برایتان توضیح دهیم. همچنین سعی می‌کنیم در توضیحاتمان اصل سادگی را رعایت کنیم تا شما بتوانید با صرف کمترین وقت بیشترین اطلاعات را بدست آورید و هرچه سریع‌تر به کارتان برسید.

    با این حال می‌دانیم که با وجود تمام سعی و تلاش ما، ممکن است در حین انجام هر روال به مشکلاتی برخورد کنید که در توضیحات ما ذکری از آن نیامده یا احیانا متوجه شوید که بخشی از توضیحات ارائه شده از سوی "چه جوری" اشتباه است. در اینگونه موارد اگر چند دقیقه‌ای وقت بگذارید و با استفاده از ساز و کار "نظر بدهید" در ذیل هر صفحه، مشکلی را که در حین انجام هر روال با آن مواجه شده‌اید با ما در میان بگذارید، کمک بزرگی در تکمیل اطلاعات روال‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی به ما خواهید کرد. ما تنها با کمک بازخورد شما می‌توانیم بهترین راهنما را برای انجام هر روال تدوین نماییم.

    لطفا توجه داشته باشید که نظرات درج شده پس از ثبت تنها برای مدیر وب سایت قابل مشاهده خواهند بود. مدیر وب سایت پس از بررسی هر نظر در صورت لزوم، اقدام به انتشار آن در وب سایت خواهد کرد.

    کار را به کاردان بسپارید، جنس را از اهلش بخرید ...

    کسب و کار "چه جوری" برپایه جذب تبلیغات و نمایش آن به مخاطبین این وب سایت می‌گردد. در ادامه می‌توانید تبلیغات کسب و کارهایی را که مایل به معرفی خود در این صفحه بوده‌اند، مشاهده کنید. اگر مطالب "چه جوری" را مفید می‌دانید، با بازدید از صفحات مرتبط با هر تبلیغ به ما در جذب بیشتر و بهتر کسب و کارها کمک کنید.

    منابع و مستندات

    شناسنامه مطلب

    نام مطلب: پیدا کردن شعبه مرتبط با کسب‌وکار در تهران
    نوع مطلب: راهنما
    نام سازمان مرتبط: سازمان تامین اجتماعی
    رده موضوعی: ترفندها
    کد مطلب: TE07
    تاریخ آخرین بروزرسانی: آبان‌ ماه 1399
    تاریخ بعدی کنترل اطلاعات: دی ماه 1399
    كليدواژه‌ها:

    نظرات (0)

    هنوز نظری ارسال نشده است

    دیدگاه خود را بیان کنید

    1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
    0 کارکترها
    پیوست (0 / 3)
    انتشار موقعیت

    مشترك خبرنامه ما بشويد ...

    نشاني را بصورت صحيح وارد كنيد
    برای لغو اشتراک خبرنامه به اینجا مراجعه کنید ...

    © كلیه حقوق این وب سایت متعلق به شركت چندرسانه‌ای نگاه امروز است
    استفاده از مطالب این پایگاه اطلاع‌رسانی بدون ذكر منبع مجاز نیست