چه جوری در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ثبت‌نام کنیم؟

    فرقی نمی‌کند که بیمه‌شده باشید یا کارفرمای یک کسب‌وکار. برای استفاده از اکثر خدمات اینترنتی/غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، لازم است در درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان ثبت‌نام کرده و برای خود یک نام کاربری و اسم رمز دست‌وپا کنید. نام کاربری هر فرد در این سامانه کد ملی اوست. مراحل ثبت‌نام در سامانه نیز سرراست است و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی مستند خوبی در توضیح مراحل ثبت‌نام تهیه کرده است. بنابراین ما در اینجا به تکرار مطالب نمی‌پردازیم و شما را به مطالعه این مستند دعوت می‌کنیم.

    نکته مهم در این روال، همانگونه که در متن مستند راهنما نیز تاکید شده، آن است که لازم است مالک شماره تلفن همراهی که به هنگام ثبت‌نام به سامانه معرفی می‌کند، خود شما باشید. سامانه پس از دریافت اطلاعات شما آن را با سازمان‌های دیگر اعتبارسنجی می‌کند. بنابراین اگر مالکیت شماره تلفن همراه (که از این پس سازمان تامین اجتماعی پیامک‌های مربوط به شما را به این شماره ارسال خواهد کرد) متعلق به شما باشد، فعال شدن نام کاربری‌تان بلافاصله انجام می‌شود و نیاز به اقدامات بیشتر وجود نخواهد داشت. اما اگر مالک شماره تلفن همراهی که به هنگام ثبت‌نام به سامانه معرفی می‌کنید، نباشید لازم است تا پس از ثبت‌نام برای فعال شدن نام کاربری با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) به شعبه تامین اجتماعی مرتبط با محل کارتان مراجعه کنید تا پس از تایید هویت‌تان فعال‌سازی نام کاربری از سوی شعبه صورت پذیرد.

    اگر هنگام انجام مراحل کار به مشکل برخوردید ...

    ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا مراحل انجام هر روال را به کامل‌ترین شکل ممکن برایتان توضیح دهیم. همچنین سعی می‌کنیم در توضیحاتمان اصل سادگی را رعایت کنیم تا شما بتوانید با صرف کمترین وقت بیشترین اطلاعات را بدست آورید و هرچه سریع‌تر به کارتان برسید.

    با این حال می‌دانیم که با وجود تمام سعی و تلاش ما، ممکن است در حین انجام هر روال به مشکلاتی برخورد کنید که در توضیحات ما ذکری از آن نیامده یا احیانا متوجه شوید که بخشی از توضیحات ارائه شده از سوی "چه جوری" اشتباه است. در اینگونه موارد اگر چند دقیقه‌ای وقت بگذارید و با استفاده از ساز و کار "نظر بدهید" در ذیل هر صفحه، مشکلی را که در حین انجام هر روال با آن مواجه شده‌اید با ما در میان بگذارید، کمک بزرگی در تکمیل اطلاعات روال‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی به ما خواهید کرد. ما تنها با کمک بازخورد شما می‌توانیم بهترین راهنما را برای انجام هر روال تدوین نماییم.

    لطفا توجه داشته باشید که نظرات درج شده پس از ثبت تنها برای مدیر وب سایت قابل مشاهده خواهند بود. مدیر وب سایت پس از بررسی هر نظر در صورت لزوم، اقدام به انتشار آن در وب سایت خواهد کرد.

    کار را به کاردان بسپارید، جنس را از اهلش بخرید ...

    کسب و کار "چه جوری" برپایه جذب تبلیغات و نمایش آن به مخاطبین این وب سایت می‌گردد. در ادامه می‌توانید تبلیغات کسب و کارهایی را که مایل به معرفی خود در این صفحه بوده‌اند، مشاهده کنید. اگر مطالب "چه جوری" را مفید می‌دانید، با بازدید از صفحات مرتبط با هر تبلیغ به ما در جذب بیشتر و بهتر کسب و کارها کمک کنید.

    منابع و مستندات

    شناسنامه مطلب

    نام مطلب: ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری
    نوع مطلب: روال
    نام سازمان مرتبط: سازمان تامین اجتماعی
    رده موضوعی: ارتباط با سازمان‌ها / امور کارکنان
    کد مطلب: TE02
    تاریخ آخرین بروزرسانی: آبان‌ ماه 1399
    تاریخ بعدی کنترل اطلاعات: دی ماه 1399

     

    نظرات (0)

    هنوز نظری ارسال نشده است

    دیدگاه خود را بیان کنید

    1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
    0 کارکترها
    پیوست (0 / 3)
    انتشار موقعیت

    مشترك خبرنامه ما بشويد ...

    نشاني را بصورت صحيح وارد كنيد
    برای لغو اشتراک خبرنامه به اینجا مراجعه کنید ...

    © كلیه حقوق این وب سایت متعلق به شركت چندرسانه‌ای نگاه امروز است
    استفاده از مطالب این پایگاه اطلاع‌رسانی بدون ذكر منبع مجاز نیست